, ,

Een lekker en gezond Valentijnsontbijt

Een lekker en gezond Valentijnsontbijt

Verras je geliefde, je moeder of jezelf op 14 februari met een heerlijk en gezond Valentijnsontbijt! Met deze tips en lekkere recepten gaat dat je zeker lukken! Fijne Valentijnsdag!

Een rode smoothie

bietensapEen smoothie bij het Valentijnsontbijt is natuurlijk rood, de kleur van de liefde. Meng bijvoorbeeld rode bieten, bospeen en appel voor een lekker rood sapje. Liever een wat dikkere smoothie? Dan voeg je gewoon nog wat yoghurt of melk toe. Een heerlijk begin van je Valentijnsdag!

Havermout

Bij een gezond en voedzaam ontbijt hoort natuurlijk havermout. Zelf ben ik fan van Overnight Oats en dan vooral deze variant met appeltaart smaak! Maar je kunt ook kiezen voor de traditionele warme variant. Of wat dacht van een lekkere havermout muffin als ontbijt?

Een (hartvormig) ei hoort erbij

Altijd lekker, een eitje bij het ontbijt. En als je ‘m serveert in de vorm van een hart is je Valentijnsontbijt helemaal compleet! Dit kun je doen met een gebakken ei, als je gebruikt maakt van een hartvormige kookring. Deze kun je hier kopen, maar je kunt ‘m deze Valentijnsdag ook winnen via Instagram. Hoe? Dat lees je hier.

Liever een gekookt ei bij het ontbijt? Ook daar kun je een mooi hartje van maken, zoals je kunt zien in de video hieronder.

Wat is jouw tip voor een geslaagd en gezond Valentijnsontbijt?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *